Blog

Blogs over chatbots, voice assistents, ecommerce

Verslag van de Emerce eDay 2010

Verslag Emerce eDay 2010

Emerce eDay 2010. Na m'n eerste eDay vorig jaar waar ik erg enthousiast van thuis kwam waren bij mij de verwachtingen hoog gespannen. Woonachtig in Den Haag is eDay bijna een thuiswedstrijd. Ik ben inmiddels geen 18 meer en dus is een stukje comfort altijd welkom. De vooraf gecommuniceerde beschikbare pendelbussen vanaf Rotterdam CS zag ik met gepaste blijdschap tegemoet...

Lees meer

Wat is de overeenkomst tussen Social Media, User Generated Content en je klantendatabase"

Connect Social media met CRM en UGC!

Dit zou volgens mij the next step in eBusiness kunnen worden. Externe sociale platformen, content die door gebruikers wordt gegenereerd en je periodieke emails die je naar je klantendatabase (gesegmenteerd) stuurt. Het klinkt wat vaag en ver weg….dus lees vooral verder voor meer...

Lees meer

Verslag van het Emerce Etravel Congres 2010

Verslag Emerce Etravel Congres 2010

Een aantal maanden geleden kreeg ik voor de Travelution Young Talent Award 2010, waar ik een van de 6 genomineerden voor ben, de vraag wat naar mijn idee het beste travel-event is in Nederland. Ik heb de vraag bekeken vanuit mijn functie als Online Marketeer van NS Hispeed en kwam tot de pijnlijke conclusie dat er geen online travel event bestaat in Nederland (correct me if i'm wrong!). Best gek wanneer je bedenkt dat travel op het internet een van de grootste omzetgeneratoren is naast elektronica en porno. "Ik kan niet 1 event bedenken" was dan ook mijn antwoord. Aangenaam verrast was ik dan ook met het initatief van Emerce om een Etravel-congres te organiseren. Een mooie doorstart van het Emerce Insight Travel event dat in 2008 voor het laatste werd gehouden..

Lees meer

SEO strategie Holland International en Kras onduidelijk

SEO-strategie TUI onduidelijk

Reiskoning TUI is naar eigen zeggen marktleider in Nederland. Ieder bedrijf die dat kan zeggen, kan daar trots op zijn en tegelijkertijd ook waakzaam. Die positie vasthouden lijkt me geen eitje. Zeker niet met de wetenschap dat 80% van de consumenten het internet als oriëntatiebron...

Lees meer

Bespaar geld m.b.v. de Customer Flow

Bespaar geld met een customer flow

Ze zijn te kostbaar voor kleine bedrijven, en ze leveren te weinig rendement op voor de bedrijven die het geld er wél in kunnen steken. Crossmediale campagnes kosten bakken met geld en zouden daarom ook veel op moeten leveren. Dat het inzicht daarvoor niet altijd aanwezig is, is geen...

Lees meer

Valkenboskade 672
2563 JR Den Haag

Ik help organisaties met het opzetten van chatbots, artificial intelligence, digitale service en sales concepten. Daarnaast deel ik mijn expertise ook om bestaande websites, webshops, self-service functionaliteit en mobiele apps te optimaliseren.

 

© Copyright 2010-2024 Louis Jansen Digital Consultancy. All Rights Reserved